منتديات كريزى فور
عزيزى الزائر/عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب فى الانضمام الى سرة البرنامج سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدى


كـــــــ 4 ــــــــر يــــــــــ CraZy ــــــزى فور
 
الرئيسيةالبوابةبحـثالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Ma7MouD El7adRy
 
mr.sheva
 
امير الاحساس
 
نجم الجيل
 
mido osama
 
warda
 
GERRARD
 
zezo
 
sama
 
ledo_habebay2010
 
المواضيع الأخيرة
» ليه يا فراق مكتوب عليا
الأربعاء 21 أبريل - 2:18 من طرف warda

» البعض نحبهم ولكن ...
الأحد 14 مارس - 20:10 من طرف Ma7MouD El7adRy

» اجمل 50 بيت شعر رومانسي
الأربعاء 10 مارس - 3:19 من طرف mido osama

» النهاردة يوم غير عادى لانه عيد ميلاد مشرفنا الجميل نجم الجيل كل يخش يباركله
الأربعاء 3 مارس - 3:49 من طرف mr.sheva

» حب واشتياق
الأربعاء 3 مارس - 3:20 من طرف امير الاحساس

» لست انا
الأربعاء 3 مارس - 3:14 من طرف امير الاحساس

» احدث اكواد كول تون موبينيل الجديدة 2010,اجدد اكواد كول تون موبينيل 2009
الأحد 28 فبراير - 16:01 من طرف Ma7MouD El7adRy

» سر مثلث برمودا, اول معركه بين الجن والانس
الأحد 28 فبراير - 3:18 من طرف mr.sheva

» هذا خلق الله: نجوم ودخان وغبار‏
الأحد 28 فبراير - 3:17 من طرف mr.sheva

» احدث اكواد كول تون اتصالات
الجمعة 26 فبراير - 23:57 من طرف Ma7MouD El7adRy

» سؤال وجواب عظيم
الأربعاء 24 فبراير - 23:29 من طرف mr.sheva

» سعر الحب
الأربعاء 24 فبراير - 23:23 من طرف mr.sheva

» اجمد رسايل روشه 2010
الأربعاء 24 فبراير - 16:11 من طرف Ma7MouD El7adRy

» اجمد الرسايل الرومانسيه 2010
الأربعاء 24 فبراير - 16:08 من طرف Ma7MouD El7adRy

» من قلبي الى قلبك... ياصديقي..
الأربعاء 24 فبراير - 15:50 من طرف Ma7MouD El7adRy

بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم

شاطر | 
 

 متنسوش مين مصر يا ..........

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mr.sheva
المدير العام
المدير العام
avatar

العضوية : 2
تاريخ التسجيل : 23/08/2009
عدد المساهمات : 1534
الطاقة :
70 / 10070 / 100

ذكر المزاج : اخر حلاوة
رسالة SMS رسالة SMS : قد يبيع الإنسان شيئا قد شراه...ولكن لايبيع قلبا قد هواه




العمر : 27

مُساهمةموضوع: متنسوش مين مصر يا ..........   الثلاثاء 24 نوفمبر - 0:37


[رساله صغيرة الى الشعب الجزائرى ليعلموا من هى مصر...

هل تعلموا ان اول حضاره شهدتها الارض كانت من الفراعنه المصريين ....وهل تعلموا ان جائزة نوبل لم ينالها احد من العرب الا اربعه منهم فقط ثلاث مصريين مصريين...وهل تعلموا انها البلد الوحيده التى ذكرها القرآن الكريم بالامن والامن وذكرت فيه مرتان هى مصر
وهل تعلموا ان رسول الله صلى الله عليه وسلم قال ان بها خير اجناد الارض
وهل تعلموا ان مصر هى البلد الوحيدة التى كرمها الله تعالىووانزل كتبه السماويه الثلاثه بمصر
التوراه على موسى بمصر والانجيل على عيسى والقرأن على يد محمد الى المقوقص حاكم مصر
قبل نشر الدعوة الاسلاميه...هل تعلموا ان مصر هى من نجت العالم كله من خطر المغول فى معركة عين جالوت على يد قطز...هل تعلموا ان مصركانت هى المقاتل العربى الوحيد ضد المذابح التى فعلها الصليبين حتى اخرجتهم من بيت المقدس...هل تعلموا ان مصر هى الدوله العربيه الوحيدة التى تمتلك قمران صناعيان
هى اول دوله عربيه بها مقر للاذاعه والتليفزيون وهى اول من قامت ببث ذبذبه الراديو داخل المنطقه العربيه
هل تعلموا ان ابن سيناء مؤسس علم الكيمياءكان مصريا و قد نبع من مصر ....واحمد زويل العالم الكبير مصريا...ان الكاتب الكبير نجيب محفوظ مصريا....ان الدكتور محمد البرادعى مصريا...ان الممثل العالمى عمر الشريف مصريا....ان عمرو دياب ومنير ملوك الاغنيه العربيه...ان يوسف شاهين المخرج العالمى والاسطورة العربيه مصريا....هل تعلموا ان مصر بها نهر النيل وهو اطول انهار العالم وهو اسم نهر من انهار الجنه
هل تعلموا ان مصر قد انجبت خير قائدا عربيا هو جمال عبد الناصر ]وان لم تكن تعلموا فاسالوا احمد من بلا او سيدى بوميدين وسيخبركم عن ارواح اجدادنا ودمائهم الطاهره التى راحت على تراب الجزائروهل تعلموا ان مصر ظلت دائما الشوكة التى تنغرس فى ظهر اليهود وانها هى فقط من تؤرق احلامهم الاستعماريه وتوقفها دائما وهى من اذلتهم ورفعت رأسكم وراس كل العرب فى 1973
هل تعلموا ان رئيس الاتحاد الدولى لكرة اليد مصريا.....وان المصريين هم ملوك العالم فى الاسكواش وكمال الاجسام...وملوك افريقيا فى الكرة الطائرة هل تعلموا ان مصر هى السينما العربيه ....هى الاغنيه العربيه ...هى اللحن العربى... هى عادل الامام واحمد السقا هى يسرا وشيرين وانغام
هى الزمالك والاهلى والاسماعيلى ملوك الانديه العربيه والافريقيه
هى بطله افريقيا 2006 وبطله العرب 2007 وبطله افريقيا 2008 وحديث العالم فى بطوله القارات 2009 ومع ذلك لانسمع فى النهايه الا الاهانه من شرزمه من البربر مثلكم
كنا نحن الفراعنه ابهرنا العالم بعلمنا فى الوقت الذى كنتم فيه ولاتزالوا مجموعه من البدو البربر الصحرويين
ناكرى الجميل ساعدناكم بالرجال والسلاح والمال وحررنا ارضكم ومع ذلك لم نقابل الا نكران الجميل
لكم رساله اصغر

هل تعلموا ان ملحن السلام الجمهوى الجزائرى هو المطرب المصرى محمد فوزى

لو لم تكونوا تعرفون من هم المصريين : ملوك الجدعنه
اسالوا محطه الكهرباء المركزيه فى بيروت ولولاها لغطت لبنان فى ظلام عميق اسالو المساكن الاهليه فى العراق وشبكات المياه ولولاه لماتوا العراقيين عطشى
اسألوا اهل الامارات عن بترولها وعن عماراتها وعن كل شىء فيها سيخبروكم انه بفعل المصريين

اسالوا كل الناس من هما اجدع ناس هما المصريين

من حق ان اغير عليها اذا غازلها احد...ان ابكى اذا جرحها احد ...ان اغضب واثور اذا هاجمها احد
فهى حبيبتى وامى ووطنى ...هى مصرنا حبيبتنا وعشقنا وحبنا


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

مين يحب (mr.sheva)؟؟!!

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ma7MouD El7adRy
المدير العام
المدير العام
avatar

العضوية : 1
تاريخ التسجيل : 15/08/2009
عدد المساهمات : 3021
الطاقة :
85 / 10085 / 100

ذكر المزاج : الحمد لله تمام
رسالة SMS رسالة SMS : ممكن أقول للوردة قبل ما تضم أوراقها..تصبحي على خير يا أحلى وأعذب وأرق مخلوق





الموقع : www.crazy4us.ahlamontada.com
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   الثلاثاء 24 نوفمبر - 3:16

طبعا ياحمد دى مصر واللى يمسى بسوء هناخد حقنا منه ان شاء الله
وشكرا على التوبيك الجميل دة ياحمد


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://crazy4us.ahlamontada.com
mr.sheva
المدير العام
المدير العام
avatar

العضوية : 2
تاريخ التسجيل : 23/08/2009
عدد المساهمات : 1534
الطاقة :
70 / 10070 / 100

ذكر المزاج : اخر حلاوة
رسالة SMS رسالة SMS : قد يبيع الإنسان شيئا قد شراه...ولكن لايبيع قلبا قد هواه




العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   الثلاثاء 24 نوفمبر - 6:09

اكيد يا حودة
ومشكور على ردك الجميل


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

مين يحب (mr.sheva)؟؟!!

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الاحساس
مشرف
مشرف
avatar

العضوية : 6
تاريخ التسجيل : 22/08/2009
عدد المساهمات : 1283
الطاقة :
55 / 10055 / 100

ذكر المزاج : تمام اوي
رسالة SMS رسالة SMS : ليه كل حلوه عمرها قصير
الموقع : http://crazy4us.ahlamontada.com
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   الثلاثاء 24 نوفمبر - 7:19

مصر دي امي واللي يغلط في امي اطلع عين امه


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mr.sheva
المدير العام
المدير العام
avatar

العضوية : 2
تاريخ التسجيل : 23/08/2009
عدد المساهمات : 1534
الطاقة :
70 / 10070 / 100

ذكر المزاج : اخر حلاوة
رسالة SMS رسالة SMS : قد يبيع الإنسان شيئا قد شراه...ولكن لايبيع قلبا قد هواه




العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   الثلاثاء 24 نوفمبر - 12:33

ههههههههههههههه
ماشى


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

مين يحب (mr.sheva)؟؟!!

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
warda
مشرفة
مشرفة
avatar

العضوية : 48
تاريخ التسجيل : 22/12/2009
عدد المساهمات : 317
الطاقة :
15 / 10015 / 100

انثى رسالة SMS رسالة SMS : النص





مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   الأحد 27 ديسمبر - 8:39

احنا بنعرف مصر بدون ان تعرفونا عنها فكل عربي يعرف اخوه العربي ولا انا غلطانه لكن ماتنسو انو انتم تقرو التاريخ وما قامت بها الجزائر مع مصر في العديد من الحروب لا اريد الكلام كتير لكن ما تنسو احنا كذلك جزائرييين ومانحب اللى يتكلم الكلام الفاضي ..........وانتو بتعرفو قصدي فيا اخواني الجزاءر تعرف نفسها كويس ومصر كذلك وكل عربي شقيق يعرف بلده اكيد ويا احمد ماني زعلانه لاتفهمني غلط بس احب دايما ارد ويكون ردي بسيط وا اتهجم على اخواني توجد حدود عندي اولها احترم النتدى وممن يتواجدون في المنتدى من اخوان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ma7MouD El7adRy
المدير العام
المدير العام
avatar

العضوية : 1
تاريخ التسجيل : 15/08/2009
عدد المساهمات : 3021
الطاقة :
85 / 10085 / 100

ذكر المزاج : الحمد لله تمام
رسالة SMS رسالة SMS : ممكن أقول للوردة قبل ما تضم أوراقها..تصبحي على خير يا أحلى وأعذب وأرق مخلوق





الموقع : www.crazy4us.ahlamontada.com
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   الأحد 27 ديسمبر - 11:29

بصى احنا مش بنغلط فى حد كده من غير حاجه واحنا مغلطناش فى حد والكلام كله لحد الان عن بلدنا مصر ام الدنيا ونكن الاحترام الى كل بلد العرب الاخرى


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://crazy4us.ahlamontada.com
warda
مشرفة
مشرفة
avatar

العضوية : 48
تاريخ التسجيل : 22/12/2009
عدد المساهمات : 317
الطاقة :
15 / 10015 / 100

انثى رسالة SMS رسالة SMS : النص





مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   الأحد 27 ديسمبر - 11:36

هذا اكيد بس شوف العنوان ايه الموضوع الموضوع هنا بينادي للشعب الجزائري عايزو يعرق مصر احنا نعرف مصر ومتشكريين اوي لزيادة المعلومات عنها .بس كده اكيييييييييي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ma7MouD El7adRy
المدير العام
المدير العام
avatar

العضوية : 1
تاريخ التسجيل : 15/08/2009
عدد المساهمات : 3021
الطاقة :
85 / 10085 / 100

ذكر المزاج : الحمد لله تمام
رسالة SMS رسالة SMS : ممكن أقول للوردة قبل ما تضم أوراقها..تصبحي على خير يا أحلى وأعذب وأرق مخلوق





الموقع : www.crazy4us.ahlamontada.com
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   الأحد 27 ديسمبر - 11:42

بس هو الكلام فى بدايته للجزائر لما حدث من جماهير الجزاير القله اللى انا عارف انها لاتمثل كل شعب جزائر الكلام موجه الى هذه الفئه التى غلطت فى مصر ليس لكل الجزائرين بصفه عامه


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://crazy4us.ahlamontada.com
warda
مشرفة
مشرفة
avatar

العضوية : 48
تاريخ التسجيل : 22/12/2009
عدد المساهمات : 317
الطاقة :
15 / 10015 / 100

انثى رسالة SMS رسالة SMS : النص





مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   الأحد 27 ديسمبر - 12:03

يا محمود يا حضري يا خويا يا مصري ليس كلنا معصومين عن الخطا مثلما المصري غلط احنا كمان غلطنا كلنا اخطانا في حق بعضنا وكلمك صح يوجد بعض الجزائريين وبعض المصريين ارادوا الفتنة لكن الحمد الله لم يفلحو ا بفعلتهم واحنا خوات يا حضري وان اتمنى اجي مصر ولست متخوفة وانا لو كنت في السلطة لحاكمت الاعلام وحكمت عليه بالاعدام في حق الجريمة التي ابداها للاطاحة بين شعبين اخوين نحن مازلنا اشقاء وفي الاخير ظهر الحق وكشف الباطل يا حضري يا اخويا كلنا بنحب الكرة لحد الجنون لكن هناك حدود منخليها تقرر مصير شعب وتدخل محل نزاع سياسي وتكون هي السبب الاول في بداية حرب علشان كرة بلاستيكية عجيب والله عجيب اتعجب لما وصل بنا من تقاهة حتى يصير بلاستيك عشانه تفسك الداء وتنحط الكرامة وتداس والله حرام ليش ما ندخل بهذه الحرارة للكرة لمقاطعة ما نستورده من اسرائيل وتكون الشرارة للوقوف الى جانب اشقائنا في فلسطين وغزة للاسف احنا كلنا كلام في كلام وضجة في الي ما يستاهل كما صار للكرة والله المثل الي قال اتفق العرب الا يتفقوا ماكذب خالص ياحضري يا مصري والله مصر غالية كتييير على الجزائر ومع الزمن حننسى اللي فات ونطوي صفحة بيضاء لايوجد بين العرب الاشقاء عدو سوى واحد وهو ايهود الملعون لعنة الله عليهم ماتواخذني يا حضري بس لو تنظر الى كل كتابتي بتشوف اني لما اكتب ورد عليكم اكتب كلام بلهجة مصرية وهي بتاتر فينا كتييييير (بزاف) علشان بنحب مصر وهذا كدليل والله حكيت كتير سلام .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ma7MouD El7adRy
المدير العام
المدير العام
avatar

العضوية : 1
تاريخ التسجيل : 15/08/2009
عدد المساهمات : 3021
الطاقة :
85 / 10085 / 100

ذكر المزاج : الحمد لله تمام
رسالة SMS رسالة SMS : ممكن أقول للوردة قبل ما تضم أوراقها..تصبحي على خير يا أحلى وأعذب وأرق مخلوق





الموقع : www.crazy4us.ahlamontada.com
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   الأحد 27 ديسمبر - 12:09

كلامك جميل جدا وانا معاكى وانها فتنه بين قله وليس بين الكل من المصرين والجزائرين يهدف التوقيع بينهم لكن هذا لن يفلح ابدا ان شاء الله الذى زاد هذا الموضوع ايضا مثلا جريده الشروقاللى عندكم عندما قالت ان يوجد قتلى جزائرين وهذا كلام غير صحيح وبعد شويه سحبت هذا الخبر لكن بعد ايه بعد ماولع كل الشعب الجزائرى واعتقدوا ان بالفعل يوجد قتل كيف للشعب المصرى ان يقاتل شخص من اجل الكورة كيف يارب تكون فهمتى قصدى


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://crazy4us.ahlamontada.com
warda
مشرفة
مشرفة
avatar

العضوية : 48
تاريخ التسجيل : 22/12/2009
عدد المساهمات : 317
الطاقة :
15 / 10015 / 100

انثى رسالة SMS رسالة SMS : النص





مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   الأحد 27 ديسمبر - 12:25

شوف يا حضري في الجزائر توجد جريدة واحدة تكلمت على الاوضاع الي سادت في مصر بس جريدة واحدة وهي الشروق الي تكلمت كتير بس الاعلام المصري كل ضدنا وشتم ونار الفتنة بدت والحرب اشتعلت كل دا علشان كره ما فيها فايدة تعرب الشعب الجزايري ما اصبح يتفرج على القنوات المصرية لانه ومنذ بدايتها وهي تنشر حملة شتم ودعوى للفتة واحنا ساكتيين ما بن رد ولكن في القلب خنجر بكل شتمة وهذا عن مجموعة متخلفين ذهنيا بهدف ما سواء جزائري او مصري على حد سواء اليهود تفرج عينا وخلاص صفق على المسرحية الجزائر ومصر اي بلد المليون ونصف المليون وام الدنيا تحت دائرة الضوء وجميع الاضواء مسلطة عليه واليهود مضحكاه دي المسرحية والله له زمان ما ضحك واصبحنا اضحوكة للجميع ودخلت المسرحية كتاب التاريخ الذهبي موقعة من طرف البلدين الشقيقين مصر والجزائر وكاتب السيناريو ديو المشترك بين الاعلام المصري والشروق والمخرج هو عمرو اديب .انشاء الله يهدي كل من ساهم من قريب او بعيد في هذه المسرحية الشنيعة الله يهدي دول المجرمين امين .ا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
warda
مشرفة
مشرفة
avatar

العضوية : 48
تاريخ التسجيل : 22/12/2009
عدد المساهمات : 317
الطاقة :
15 / 10015 / 100

انثى رسالة SMS رسالة SMS : النص





مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   الأحد 27 ديسمبر - 12:33

بس ما تزعل والله عندنا ممثلين في القمة مسرحية هزت العالم اي فنان ما يعمل هذا العمل الي عملوه هههههههههههههههههههه ماتزعل مني يا حضري بس كده وجهة نظري وانا احب النقاش بس كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ma7MouD El7adRy
المدير العام
المدير العام
avatar

العضوية : 1
تاريخ التسجيل : 15/08/2009
عدد المساهمات : 3021
الطاقة :
85 / 10085 / 100

ذكر المزاج : الحمد لله تمام
رسالة SMS رسالة SMS : ممكن أقول للوردة قبل ما تضم أوراقها..تصبحي على خير يا أحلى وأعذب وأرق مخلوق





الموقع : www.crazy4us.ahlamontada.com
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   الأحد 27 ديسمبر - 12:36

امين يارب العالمين وكدة كدة الطرفين غلطوا ووقعنا فى فخ نصبه لنا اليهود لعنه الله عليهم وان شاء الله تخلص هذه الازمه على خير ويكون شعب مصر والجزاير اخوات


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://crazy4us.ahlamontada.com
warda
مشرفة
مشرفة
avatar

العضوية : 48
تاريخ التسجيل : 22/12/2009
عدد المساهمات : 317
الطاقة :
15 / 10015 / 100

انثى رسالة SMS رسالة SMS : النص





مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   الأحد 27 ديسمبر - 12:47

اكيد انشاء الله يارب بس حنورييهم احنا ايه العرب هم اكيد عاشرو العرب لكن مابيعرفوا العرب لما تداس كرامتهم وتنحط قيمتهم شو الي بيعملوه معانا الله الواحد الاحد وههو الي بيجيب حقنا وكلنا مع فلسطين ومصر والجزاير خوات ما راح نفرط ببعضنا مهما صار والي صارح كان وكان فعل ماضي ناقص احنا حنشوف للامام مندور ابدا للوراء اللي فات مات والامعاء في البطن وبتزعل مع بعض كيف البني ادم ما بيتزاعل مع اخوه ولكن يوجد التصالح والتامح والمتسامح كريم ويا حضري ماتواخضني في الكلام انا كده اكي واذا غلطت في حقك فسامحني اكي مشكور على النقاش الجاد داه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ma7MouD El7adRy
المدير العام
المدير العام
avatar

العضوية : 1
تاريخ التسجيل : 15/08/2009
عدد المساهمات : 3021
الطاقة :
85 / 10085 / 100

ذكر المزاج : الحمد لله تمام
رسالة SMS رسالة SMS : ممكن أقول للوردة قبل ما تضم أوراقها..تصبحي على خير يا أحلى وأعذب وأرق مخلوق





الموقع : www.crazy4us.ahlamontada.com
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   الأحد 27 ديسمبر - 12:56

ولايهمك واحنا اخوه وماحصل شىء والاختلاف فى الارااء لايفسد للود قضيه
ونورتى المنتدى


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://crazy4us.ahlamontada.com
warda
مشرفة
مشرفة
avatar

العضوية : 48
تاريخ التسجيل : 22/12/2009
عدد المساهمات : 317
الطاقة :
15 / 10015 / 100

انثى رسالة SMS رسالة SMS : النص





مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   الأحد 27 ديسمبر - 12:58

تسلم يا خويا يا حضري .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ma7MouD El7adRy
المدير العام
المدير العام
avatar

العضوية : 1
تاريخ التسجيل : 15/08/2009
عدد المساهمات : 3021
الطاقة :
85 / 10085 / 100

ذكر المزاج : الحمد لله تمام
رسالة SMS رسالة SMS : ممكن أقول للوردة قبل ما تضم أوراقها..تصبحي على خير يا أحلى وأعذب وأرق مخلوق





الموقع : www.crazy4us.ahlamontada.com
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   الأحد 27 ديسمبر - 13:02

الله يخليكى يا اختى يا وردة


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://crazy4us.ahlamontada.com
warda
مشرفة
مشرفة
avatar

العضوية : 48
تاريخ التسجيل : 22/12/2009
عدد المساهمات : 317
الطاقة :
15 / 10015 / 100

انثى رسالة SMS رسالة SMS : النص





مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   الأحد 27 ديسمبر - 13:04

وانت كمان كده النقاش ولا بلاششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mr.sheva
المدير العام
المدير العام
avatar

العضوية : 2
تاريخ التسجيل : 23/08/2009
عدد المساهمات : 1534
الطاقة :
70 / 10070 / 100

ذكر المزاج : اخر حلاوة
رسالة SMS رسالة SMS : قد يبيع الإنسان شيئا قد شراه...ولكن لايبيع قلبا قد هواه




العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   السبت 2 يناير - 3:47

يارب نكون اتعلمنا من اخطأنا


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

مين يحب (mr.sheva)؟؟!!

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
warda
مشرفة
مشرفة
avatar

العضوية : 48
تاريخ التسجيل : 22/12/2009
عدد المساهمات : 317
الطاقة :
15 / 10015 / 100

انثى رسالة SMS رسالة SMS : النص





مُساهمةموضوع: رد: متنسوش مين مصر يا ..........   السبت 2 يناير - 6:54

انشاء الله يا احمد اميييييييييييين يا رب لازم نتعلم من الخطا ليس الخطا ان نخطا الخطا ان نواصل في الخطا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
متنسوش مين مصر يا ..........
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات كريزى فور :: ::: الأقسام العامة ::: :: القسم العام-
انتقل الى: